סל שירותים


תמיכה טכנית שוטפת:

  • העבודה מתבצעת על ידי איש סיסטם קבוע שמתעדכן באופן שוטף בטכנולוגיות החדישות שיוצאות מדי יום. כך באפשרותנו לפרוס בפניך קשת רחבה של פתרונות, הגנות, שינויי מבנה, התאמת מערכת המחשבים לצרכים משתנים ובשורה התחתונה למיצוי אופטימלי של עבודה מכל עמדה ומהמערכת כולה תוך חיסכון בעלויות.
  • זאת ועוד. איש סיסטם קבוע מכיר את מערכת המחשוב בארגון על בוריה, עובדה המובילה לחיסכון עצום בזמן יקר, להתאמת הפיתרון האיכותי ביותר ובשורה התחתונה לחיסכון כספי ניכר.
  •  סל השרותים:
  • אפיון צרכי לקוח
  • ייעוץ וסימולציה
  • הקמת חוות שרתים
  • הטמעה, הדרכה, פיקוח ותמיכה
  • תחזוקת רשתות ושרתים 
  • התקנת שרתי דואר (Exchange) וביצוע פרויקט שידרוג
  • התקנה ושידרוג מערכות הפעלה (Linux, Unix, Windows, VMware)
  • פתרונות אחסון וגיבוי נתונים
  • תמיכה טכנית במחשבי החברה במסגרת הסכמי שירות
  • ייעוץ (פריסל) לפני רכישת מערכת מחשוב לעסק.
  • התקנת שרתים, מחשבים, תוכנות.
  • אבטחת מידע
  • טיפול שוטף במחשבי ובשרתי החברה למניעת תקלות והבטחת זרימת עבודה.

סוגי התקשרות:

  • אנחנו כאן גם למשימות של תחזוקה טכנית שוטפת.
  • "נשדך" אליך איש סיסטם קבוע – מקצוען ומבין עניין - שיכיר את מערך המחשבים בחברה, ידע לתחזק את המערכת ובעת הצורך לפתור בעיות בצורה יעילה ומהירה.
  • כמובן שבאפשרותך לנצל את השירות המקצועי שלנו לעוד משימות והזדמנויות כמו:
  • תמיכה לפי הצורך בחיוב לפי שעות.
  • call center - מענה טלפוני כולל השתלטות מרחוק.
  • שירות תמיכה חודשית.
  • שירות 24/7 לשרתים  בזמינות גבוהה.
  • החלפת איש הסיסטם בארגון בעת הצורך, מחלה או חופשה
  • ביצוע פרויקטים מיוחדים או תמיכה במערך המחשוב בימי ושעות לחץ
  • לשם מיקור חוץ קבוע

  לקבלת הצעת מחיר, לחץ כאן                   לקריאת שירות לחץ כאן