תמיכה טכנית


תמיכה טכנית

סנטוס מציעה תמיכה טכנית למערך המיחשוב בחברה ביחס אישי וברמה של איש סיסטם בכיר. 

התמיכה ניתנת על ידי איש סיסטם קבוע אשר לומד להכיר את מערך המחשבים בחברתך מה שמאפשר לו לפתור בעיות בצורה מהירה ויעילה ביותר.


מגוון השרותים הניתנים על ידינו:

  • פנייה חד פעמית בחיוב לפי שעות לטיפול בתקלות וביצוע פרוייקטים
  • call center - תמיכה טלפונית בזמינות גבוהה
  • תמיכה טכנית שוטפת על בסיס חודשי (ריטיינר)
  • קניית בנק שעות לטיפול שוטף במחשבי החברה
  • תמיכה בשרתים 24/7 בזמינות גבוהה
  • גיבויי לענן
  • שידרוגי חומרה ותוכנה
  • התקנת Adobi cloud.


לפתיחת קריאת שירות - לחץ כאן